Digital kommunikation med Kajrup communication

Digital kommunikation med Kajrup communication

Idag räcker det inte bara med en hemsida, din närvaro i digitala kanaler och hur du duktig du är på digital kommunikation håller på att ta över själva affären. Vi går från att sälja varor i butik till att sälja varor på nätet, och vi går från att bygga varumärke för användarna på gatan till att bygga en upplevelse för besökarna på nätet. Marknadsföringsbudgetar fördelas om från traditionella medier till digitala medier och digital kommunikation.

Jag började arbeta med internet och webb på den tiden då alla skulle ha en ”hemsida”, men ingen visste varför. Då, när det var nytt, gjorde företag om sin tryckta företagspresentation med samma struktur och innehåll och publicerade det på webben. I dag är en närvaro på webben snarare en hygienfaktor. Finns du inte på webben så finns du inte alls. Och att skapa en webbplats idag är billigt. För bara några få tusenlappar har du en färdig webbplats med design och allt. Men det räcker inte. Idag gör vi affärer på nätet och det vi då gör måste ha ett tydligt syfte och mål, genom hela affären. Vi bygger en långsiktig relation och trovärdighet genom vår närvaro i digitala kanaler. Alla våra digitala kanaler och plattformar hänger ihop, där var och en spelar en viktig roll i en större helhet.

Jag hjälper er med att kartlägga just era behov, se över vilka kanaler som finns tillgängliga och vilka som är aktuella och mest lämpade för just er, för det finns ingen poäng att vara närvarande i en kanal om inte dina kunder är där. Jag hjälper er med att konkretisera och konceptualisera helheten i er digitala närvaro så att när ni kommunicerar så har ni ett tydligt syfte och mål. Jag hjälper även till att formulera mätbara mål så att ni verkligen kan se om det ni gör spelar någon roll och om det gör skillnad.

Kort sagt, genom att hjälpa er med Inbound Marketing, Marketing Automation och Content Marketing kan jag hjälpa er att lyckas med er digitala närvaro genom hela affären och lite till.